Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Thursday, June 17, 2010

Nak Pindah Rumah....

Bismillah...

sejak 2 menjak ni.. umie asyik fikir nak beli perabot perhiasan kat dalam rumah jer...
umie nak beli ini la....

almari pakaian...memandangkan sekarang dok quarters so...almari jimat la ckit sb dah ada almari disediakan tp kalu dah pindah..mesti beli....


karbinet dapur pun sama...sekarang dah ada...quarters punya tp kalu dah pindah..nak kena beli gak...




ini pun sama gak..yang ada sekarang ni muat utk tv je..kalu dapat yang besar gini pun ok gak kan..hehhee




ingat nak beli meja console ni..sesuai sgt nak kalu gantung cermin kat atas tu sb umie dah ada cermin tingkap tu sebagai hiasan....
sofa L shape...meja makan muat 6 org pun dah ada..xyah risau dah...

adoh..berangan jerlah ni...angan-angan mana tau jadi kenyataan kan..hehhehe...amin...




5 comments:

  1. salam

    Wah... syoknya kan kalau jadi kenyataan. InsyaAllah..semoga umie dikurniakan rezeki yang banyak dan berkat. Bolehlah direalisasikan. Kadang2 berangan pun boleh buat kita happy. Kan? hehehe

    ReplyDelete
  2. kak irtiyah: memang betul kak..berangan jer lah...

    ReplyDelete
  3. Umie, kacakks ehh..biar jadi kenyataan, sikhal berangan dolok.

    ReplyDelete
  4. kak eeta: aok lah..hehhee..dah kmk engkah ktk kat list kmk...

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...