Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Thursday, June 24, 2010

Mana dapat tu Kak Mon???

Bismillah.....


Petang-petang gini baru nak wat n3 utk blog..dan petang-petang gini gak umie buka email dan tertarik dengan 1 email ni...

sekarang kes pembungan bayi dah semakin berleluasa..makin ketat undang-undang..makin ramai org nak buang..apa kejadah semua perkara ni...

diaorg x kesian ke tengok org lain yang bersusah payah nak dapatkan anak tp diaorg sesuka hati dia je nak buang...dia x terasa kesian ke bayi yang sekecil tu yang tiada dosa sebesar zarah pun nak dibuat gitu...



bagus jugak la sekarang ni..ada je kes buang bayi humban je diaorg dalam penjara..kalu x pun wat hukuman bunuh pun x per..bayi tu pun org bernyawa gak...biar padan muka diaorg...



nota kaki: teremosional pulak la petang ni....

No comments:

Post a Comment

meh la kongsi pendapat korang kat sini...