Follower

Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Saturday, May 08, 2010

Kenapa dengan umie ni??

Bismillah....


hai u all....happy mother's day....kepada semua wanita yang bergelar ibu, mama, mommy, ummi dan sebagainya...apa-apa nama yang kita panggil mak kita....
sejak bergelar isteri ni...ni lah kali ke 2 umie x brkesempatan lagi nak bergelar ibu...umie just boleh wish utk mak umie dan mertua umie jer....hisskkkk....xnak ingat semua benda tu...hope that..kepada semua ibu-ibu di luar sana enjoy your day...

Lately...umie asyik pening..sakit kepala jer ni..makan sikit kepala pening....entah apa-apa la ni...
nak g jumpa doktor mcm x berbaloi je ni...aslong umie boleh survive..umie tahan jer la dulu ni....

nak kata tension..xdalah pulak nak tension...

actually...hari Jumaat umie cuti balik Batu Pahat..tp sekarang dah ada kat rumah di Putrajaya dah

time ni tengah menonton AF8...so...that all 4 tonight...nanti umie update lagi k....



2 comments:

  1. try nyanyi i'm survive..
    sure ok..
    heheheeee

    ReplyDelete
  2. mie: nak nyanyi tp x reti..hehhehe

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...