Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Monday, February 08, 2010

Penghujung Benua Asia

Bismillah....


Sebelum umie meneruskan n3 untuk hari ni..umie nak u all tengok dulu intro gambar tempat umie pergi ni k....so kalu u all nak tau lebih lanjut lagi pasal tempat ni..u all boleh klik kat...sini
Layan gambar je lah dulu yer....















Image Hosted by ImageShack.us

2 comments:

  1. kalo tulis dilarang buat maksiat, maknanya banyak maksiat la kat sana tu..

    ReplyDelete
  2. entah la..sb kawasan ni tersembunyi ckit...hehhee

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...