Follow Us @umie.sapidah

Monday, February 08, 2010

Penghujung Benua Asia

Bismillah....


Sebelum umie meneruskan n3 untuk hari ni..umie nak u all tengok dulu intro gambar tempat umie pergi ni k....so kalu u all nak tau lebih lanjut lagi pasal tempat ni..u all boleh klik kat...sini
Layan gambar je lah dulu yer....















Image Hosted by ImageShack.us

2 comments:

  1. kalo tulis dilarang buat maksiat, maknanya banyak maksiat la kat sana tu..

    ReplyDelete
  2. entah la..sb kawasan ni tersembunyi ckit...hehhee

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...