Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Monday, January 11, 2010

BLOCK 4801

Bismillah....

Hahhaa....gelak dulu boleh...?? ingat apa je la tajuk n3 umie kali ni..ni cerita Jumaat lepas..baru ada masa nak upload sb hari sabtu dan ahad umie sibuk berjalan-jalan....
Jumaat lepas...lepas balik kerja ingat nak pergi pasar malam Putrajaya tp rasa lemau la pulak nak pegi sb tengahari tu umie dah g Alamanda dengan Zulaiha dan Maizatul...g Carrefour...tujuannya umie nak beli anggur..stok anggur kena ada..wajib ada kat rumah...kalu habis je..kena beli...walaupun harga pun mahal tp berbaloi gak la nak makan....hihihihi
so..memandangkan dah lama x pergi Cyberjaya...mr. hubby pun ajak la umie g makan kat sana....umie dan mr. hubby kalu nak rasa makanan yang berlainan rasa..tempat yang paling dekat adalah Cyberjaya..b4 ni umie pernah makan kat Cyberjaya gak..kedai Pak Arab.....Restoran Saba then last week nak g rasa masakan org Iran pulak.....


kalu sesiapa nak g tu..carik block ni...


ni pulak hadapan kedai tu...

bahagian susunan makanan....


perhiasan kedai


ni mr. hubby yang order..nasi ayam 1 set..tp set ni jarang umie tengok sb dia sediakan sayur sekali lagi tu...hehehhehe


ni pulak umie order...chicken fillet...ayam dia gulung macam tu..hehhehe


ni pulak wajah org yang kekenyangan selepas makan..pipi pun dah bulat gitu..hehhehe

Image Hosted by ImageShack.us

2 comments:

  1. rajinnya jejalan cari makan..semalam ina p cari char kuey botak tu..and beli steamboat stall dekat2 situ..ok sedap..tp tetap tak leh lawan char kuey teow penang hihihi..nnt kalu ada kesempatan balik jejalan utara ina habaq kat mana nak p makan tempat sedap2 and murah2

    anyway nice meeting u yesterday and hope dats was started and gonna follow by another dating :D

    aisy pun suka btui kat aunty n uncle baru dia

    ReplyDelete
  2. umie dan hubby umie suka wat program jalan-jalan cari makan, sb tu lah dua2 badan chubby gitu..hehhehe....
    insyaAllah..kalu ada kesempatan nanti boleh la keluar sama...
    aisy comel...peramah sungguh...suka kalu baby yang suka gelak gitu...hehehhe

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...