Follower

Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Thursday, November 13, 2008

Kedai Pak Arab

2 hari yang lepas..aku ngan tunang nak balik rumah tapi melencong pulak ke cyberjaya lepas balik dari kerja...ingatkan td nak singgak la makan roti canai..tup..tup..tunang aku pulak ajak la pegi makan kat satu kedai tu..aku pun xtau la nama kedainya ape just aku tau kedai tu menyediakan hidangan ala-ala org arab..sedap jugak makanannya..
Kebab RM12.00

sos cili Rana

kentang goreng RM3.50


air banana milk RM4.00 dan water melon RM4.00










1 comment:

  1. kedai tu namanya saba :D i yg tak makan kambing pun dah termakan bila merasa kebab tu hihihi...anyway nice blog..kalau sudi jemput ke blog i ye :)

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...