Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Saturday, December 26, 2009

Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin (Masjid Besi)

Bismillah....

Minggu lepas..2 hari umie attend ceramah agama untuk membentuk nilai-nilai Islam...ceramah tu ajuran JPM dan Jakim..Hari Rabu..JPM yang wat..then Khamis pulak JAKIM...so..ceramah hari Rabu tu umie xda ambik gambar pun tp ceramah yang JAKIM wat kat Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin (org Putrajaya panggil Masjid Besi) tu umie siap bawa kamera godang umie sekali..berat jugak tu...Meh kita jalan-jalan tengok gambar umie ambil semasa berada di Masjid ni......


Ni adalah pintu gerbang Masjid tersebut..di kiri kanan pintu tu ada ayat-ayat al-quran....
org yang tengah berjalan tu member ofis umie...hehhehe
ni pulak adalah bumbung masjid yang kita boleh nampak dari dalam masjid dan di tengah-tengahnya adalah ada kalimah ALLAH...

umie zoom dekat sikit...nampakkan..

ni pulak permadangan sebelah kiri masji..ada 2 buah jambatan....

ni pulak hadapan masjid ada surah yang tertulis di belakang nya...

tingkat atas masjid

ni pulak member umie yang pegi hari tu...ayu, zue dan maizatul

azilla, ramlah dan emyliana


dan yang terakhir..sapa lagi kalu bukan empunya blog..dasyat betul guna kamera tu..jerawat kat muka pun boleh nampak..hahahaha....

nota kaki: ok..sesiapa yang datang ke Putrajaya tu, jgn lupa singgah di Masjid ni tau...di Putrajaya ni ada 2 Masjid besar iaitu Masjid Putra dan Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin ni...x rugi kalu datang....


Image Hosted by ImageShack.us

1 comment:

  1. lama aku mok cari entri pasal masjid tok, jumpa juak di sitok....nang kacak, besi bena2 kah? semua besi?

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...