Follower

Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Friday, December 25, 2009

Wish List 2009

Bismillah...

Erm...mcm mana nak start ni yer...hehhehehe...
ok...1st of all..merry xmas...
minggu ni sambut xmas..minggu depan sambut thn baru pulak...
tinggal beberapa hari lagi nak sambut tahun barukan...so..mesti ramai dah tanam azam nak wat azam baru..azam tahun 2009 dah selesai ker???

umie lak byk perkara umie xsempat nak buat lagi....antaranya ialah nak turunkan berat badan tp masalahnya berat makin bertambah...hehehhee......boleh gitu??
banyak lagi la kalu..nak sebut pun karang x larat nak taip lak..hahhaa..

dalam beberapa minggu nak masuk ke tahun baru ni...umie dah capai salah satu wish list umie iaitu........

scroll down please
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
tadaaaa............my new lappy...PINK gitu...hehehhee



suke-suke.....Lappy ni adalah pemberian mr. hubby...thanks sayang....byk2 perkara dan benda umie nak wat..mr. hubby akan tolong umie capai apa yang umie nak....now..i have a new lappy with Pink color....hehhehehhe..i like...........



umie suka sangat..dah 1 minggu umie guna lappy ni...sungguh berpuas hati sb rasa bertambah bahagia je dapat apa yang diimpikan...thanks sekali lagi wat mr. hubby tersayang....
lappy lama umie yang compact tu umie serahkan kat mr. hubby..biar dia guna lappy tu..lappy tu umie baru beli 6 bulan yang lepas....still new ok...so lpas ni kalu nak g mana-mana pun umie akan bawa lappy ni je...tujuan mr. hubby hadiahkan lappy tu untuk umie sb nak mudahkan umie bawa g mana-mana..kalu bawa lappy compact tu berat sikit..dan mini lappy ni ringan dan senang nak bawa..boleh masuk dalam handbag je...hehhehe.....


Image Hosted by ImageShack.us

3 comments:

  1. wah pink kaler laa.. i loiikee!!

    ReplyDelete
  2. wahhh.. kacak ehh.. kenak model mek sekda kaler pink ooo... mun ada confirm mek beli sak sama ta duak.. hehehe...

    ReplyDelete
  3. ct.kmk make prossesor ATOM jak..xa power gilak..nak ktk pun ya ultra slim..kmk ultra thin..x sama...ya pun color tok limited..

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...