Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Monday, October 26, 2009

beralih angin part 2

Bismillah....

adakah ini khabar angin semata-mata atau sebaliknya.....baru kul 4 lebih tadi umie tau yang umie akan ditukarkan ke cawangan lain selain dari cawangan yang umie dok sekarang ni..Ya Allah...biar betul..bagai rasanya bertukar ke jabatan lain la pulak....xpernah umie menduga akan bertukar ke cawangan lain kerana masa kat cawangan lama ni pun x habis blajar lagi...padahal...unit lain dah tau dah sejak dari pagi tadi....

serta merta darah menyirap naik ke kepala..adakah lepas ni darah umie akan maintain atau turun naik...Ya Allah...tolong la hambamu ini dan berikanlah umie petunjuk...

pagi tadi umie dah tolong Pn. Rohana siapkan LO (pesanan tempatan) untuk kursus pengurusan aset minggu depan...baru hari ni umie start wat kerja Unit Latihan...lepas ni nak ditukarkan ke unit lain pulak...tunggu je next n3 umie lak...


Image Hosted by ImageShack.us

3 comments:

  1. oklah ya mie?tukar cney? services kah? jgn jd kamek mintak tukar jabatan terus.hahahaha

    ReplyDelete
  2. bukan tukar jabatan kan..ala iza pon penah rase..ditukarkan ke unit lain..

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...