Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Saturday, August 08, 2009

Pacific

Bismillah...

umie suka kalu balik BP tau x sb apa..boleh jalan-jalan...walaupun dah byk kali balik sana tp umie seronok..lagipun perjalanan ke sana x la jauh..
Pagi Jumaat umie bangun awal dari biasa..watkan cekodok/jemput-jemput udang untuk sarapan pagi..sori la yer..gambar nyer non ada...hihihi....umie ngan mr. hubby bercadang nak keluar then ajak la my MIL tp dia pulak xleh nak g mana-mana sb ada org tengah baiki atap rumah..tukar semua atap lama ke atap yang baru..warna hijau gituuu...hehhee
then kul 11 gitu umie ngan mr. hubby sampai kat BP Mall@Pacific..xramai lagi org..sb awal lagi ni...

BP Mall

umie ngan mr. hubby terjah Then Chicken Rice Shop ni...kalu balik je ke BP memang akan singgah makan ni..lagi pun dah berapa minggu umie ngidam nak makan ni..balik BP baru blh nak makan....
yumm....sedap nyer..ado nasi, soya bean, tauge, ayam dan pie tee..feveret umie la pie tee ni..umie suka makan ni...tauge ni pulak..kalu kat tpt lain umie xnak makan tauge ni tp yang CRS punye memang sedap..pun umie suka gak...


p/s: tengok je lah yer...kalu rasa teringin tu g la kedai CRS yang berdekatan....kalu kat Sarawak tu x pasti ada ke x CRS ni..yang umie tau SCR je..SCR ni stand for Singapore Chicken Rice..pun lebih kurang gak ....


Image Hosted by ImageShack.us

No comments:

Post a Comment

meh la kongsi pendapat korang kat sini...