Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Monday, August 03, 2009

Floria 2009 Part 3/3

Bismillah...


ni last n3 untuk Floria 2009....x semua tempat umie ronda-ronda Floria ni...Ni je la tempat yang umie g...kaki pun dah penat..otak pun dah penat sb baru balik dari ofis...umie ngan mr. hubby kena keluar dari kawasan ni kul 7 ptg sebab nak g Pasar Malam bangi lak..kalu balik rumah pun x sempat nak masak dan penat lepas jalan-jalan ni..

tengok tu..diaorg susun buah kat tangga tu..mcm2 buah ada...mr. hubby ckp, wat pe ambik gambar je..ambik la buahnyer sekali..dah umie tengok buah nenas..umie xminat la nak ambik buah tu..umie x suka buah nenas...kelapa pun ada gak


last sekali ada pertunjukkan belon panas ni...sapa-sapa nak naik ni kena bayar rm10 untuk 100 kaki je..berbaloi gak kalu nak bayar rm10 ni sb benda ni jarang ada..kalu sekali naik tu ok la..walaupun ketinggiannya hanya 100 kaki je....
so setakat ni jela Floria 2009 dari umie..Floria ni start dari 1hb-9hb..so sesiapa yang x pegi lagi tu..meh la pegi tengok..x rugi pun xda kena bayar pun tp kalu nak beli tu kenala bayar yer...




n3 TAMAT





p/s: umie terlebih rajin..semua n3 ni dah wat auto publish..xda masa nak wat kat ofis dah

Image Hosted by ImageShack.us

No comments:

Post a Comment

meh la kongsi pendapat korang kat sini...