Follower

Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Sunday, August 23, 2009

APC

Bismillah....

Ni cerita hari khamis minggu lepas...hari rabu tu umie coti..so hari khamis tu pulak umie ditugaskan untuk penyampaian hadiah..umie xnak la..bagi je la kat muda-mudi yang single mingle je yang sesuai dok bagi hadiah tu...so..umie just susun hadiah je..

APC ni buat kat Auditorium JAKIM..so dekat je la ngan ofis umie..boleh jalan kaki je g sana...pelbagai anugerah telah disampaikan oleh Ketua Pesuruhjaya dan Menteri dari JPM yang datang...ada anugerah APC, anjakan gaji, anugerah khas dan yang dapat pingat ni pun ada..

seronok la sesiapa yang dapat anugerah tu...lepas ni..umie nak struggle la betul2 jawab PTK bulan 10 ni..mana tau dapat gak anjakan gaji tahun depan ker...Amin..insyaAllah...kalu ada rezeki umie adalah tukan..u all jgn lupa doakan utk umie sekali k..hahaha



Auditorium JAKIM

Lepas je majlis tu ada makan-makan kat dewan B2 ofis umie...so ni la muka2 yang semeja ngan umie....Kak mazida, wani, shidah, zue, kak maz, kak ain, ina, gaya dan x lupa umie..hehehe

selesai je makan..kul 2.30 ptg umie n the gang g la auditorium JAKIM tu balik sb nak tanggalkan sticker yang ada pada label kerusi kat situ..sb..yelahkan..dah kita guna dewan org..kena la buat seperti kita sendiri punya dewan kan..karang xpasal2..diaorg xnak pinjam lagi sb kita x jaga kebersihan....

ok, tu je la dulu umie nak hapdet ri ni..tunggu petang karang la umie hapdet lagi sb nak rest jap...kul 10 ni nak g Carrefour Alamanda nak beli barang dapur untuk bulan depan...so..see ya...


Image Hosted by ImageShack.us

No comments:

Post a Comment

meh la kongsi pendapat korang kat sini...