Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Wednesday, July 01, 2009

Tak sihat

hari ni umie rasa x sihat je..ingat ri ni td umie nak mc tp dah memikirkan rasa ok sikit pagi td so,umie gagahkan jugak nak g kerja..Semalam umie muntah-muntah..habis semua aiskrim yang umie makan keluarkan balik..lepas tu makan nasi pun sesudu je..menangis:21: xleh nak kata dah sb mual je rasa ni..semalam umie tido:04: awal..mula-mula boleh lagi nak tahan, xnak bagi tau hubby..nak kata mengandung...bukan mengandung..sejak akhir-akhir ni kepala umie asyik rasa pening pusing-pusing je:07:...kadang-kadang tengah berjalan tu mesti paut lengan hubby umie sb rasa x balance je jalannyer..naper yer jadi gini..?? nak kata demam x jugak:12:..badan memang da rasa panas sikit ni..entahla naper la jadi gini...kalu petang ni jadi lagi nak g klinik la..makan sikit, rasa nak muntah ni..cepat lak rasa kenyang..ni pun tengah rasa-rasa pening lagi ni...

Image Hosted by ImageShack.us

4 comments:

  1. pe kate umie gi check..mane tau ade gud news..

    ReplyDelete
  2. **iza
    mustahil la iza sb umie ada maslah peyed ni..hahaha

    ReplyDelete
  3. better go for a check-up!!

    ReplyDelete
  4. *kak ain..

    kak, petang ni umie nak g check

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...