Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Wednesday, July 15, 2009

tak sihat lagi

Bismillah...

umie masih x sihat lagi..ni umie betul-betul nekad nak ambik cuti dengan mendadak...kul 4 petang umie dah nekad nak ambik cuti 2 hari nak restkan badan umie..org asyik kat muka umie pucat je:minimo_07:...padahal umie rasa xda papa pun..biasa je..tp memang betull...umie memang ada masalah dalaman...hari ni td xpasal-pasal airmata umie asyik mengalir je:minimo_29:..murah betul la air mata umie hari ni...tengok pc pun umie boleh menangis:minimo_36:..apa la pc tu dah buat kat umie ekks....so..2 hari umie xda g ofis..so..org ofis..jgn:minimo_32: la call umie selalu k..umie nak memanfaatkan cuti umie ni sepenuhnya..jgn nak wat umie stress pulak...

Image Hosted by ImageShack.us

5 comments:

  1. ala ciannye.. umie.. ntah2 umie peknen kot.. tanda2 awal.. sensitif... ehmm....
    apa2pun take care.. have a good rest...

    ReplyDelete
  2. salam.. diak mai dah 'muan' dun wai, sbb dun selalu mai sihat.. tahniah.. awal kali mak pubak tahniah.. hehe.. gurau mak dun.

    ReplyDelete
  3. hah...ngape ttibe jek emo,sakit?
    nih nk yet2 ke ape?hehehe..

    ReplyDelete
  4. semoga cepat sembuh.
    bawak2 berehat
    =)

    -LUN-

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...