Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Sunday, July 05, 2009

Jangan Lupa Lirik

saper suka tengok rancangan ni? umie suke-suke..hehehe..mlm ni tadi pun umie tengok gak..tu jela cara umie nak hilangkan bosannyer dok kat rumah...sekali-sekala tu boleh gak menonton sambil menyanyi tengok rancangan ni..sebenarnya umie suka karaoke tp ada perkara yang membataskan umie berbuat demikian..almaklum je la kalu kita dah kawin kan..alhamdulillah semua tu x menjadi masalah as long umie still ikut kata hubby umie..kalu nak berkaraoke tu kat mana-mana pun boleh..termasuk la bilik mandi..hehhehe....anyaway tu je la n3 umie utk kali ni...yang penting kita enjoy..hehehe

Image Hosted by ImageShack.us

2 comments:

  1. penah tengok few times jek JLL ni..
    interesting juge..
    cuma x bape kenan kalo nyanyi2 tu siap lenggok2 bdn tgedik2..opss..terlebih sudah!:P

    ReplyDelete
  2. kamek suka juak nangga JLL tok..

    psst...umie..blog kitak berat gilak koo...amik masa mek nak mukak

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...