Follow Us @umie.sapidah

Sunday, July 05, 2009

Jangan Lupa Lirik

saper suka tengok rancangan ni? umie suke-suke..hehehe..mlm ni tadi pun umie tengok gak..tu jela cara umie nak hilangkan bosannyer dok kat rumah...sekali-sekala tu boleh gak menonton sambil menyanyi tengok rancangan ni..sebenarnya umie suka karaoke tp ada perkara yang membataskan umie berbuat demikian..almaklum je la kalu kita dah kawin kan..alhamdulillah semua tu x menjadi masalah as long umie still ikut kata hubby umie..kalu nak berkaraoke tu kat mana-mana pun boleh..termasuk la bilik mandi..hehhehe....anyaway tu je la n3 umie utk kali ni...yang penting kita enjoy..hehehe

Image Hosted by ImageShack.us

2 comments:

  1. penah tengok few times jek JLL ni..
    interesting juge..
    cuma x bape kenan kalo nyanyi2 tu siap lenggok2 bdn tgedik2..opss..terlebih sudah!:P

    ReplyDelete
  2. kamek suka juak nangga JLL tok..

    psst...umie..blog kitak berat gilak koo...amik masa mek nak mukak

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...