Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Saturday, October 04, 2014

Aiskrim Malaysia


I don't know what other people call this?

tp umie panggil aiskrim jer..
dulu harga rm0.10 jer... now.. di Putrajaya RM0.50

ok.. mungkin berbaloi dengan keadaan ekonomi sekarang ni..semua barang mahal kan..
dan penat lelah beli brang dan nak ikat aiskrim ni pun yer dak...

umie post gambar ni di fb.. ramai yang kata mahal..
tp bagi umie.. sb dah lama tak makan aiskrim ni, berbaloi gak kot harganya tu rm0.50.. 
mana nak dapat.. itu pun jualan di ofis.. itupun jualan tu dalam sebulan 2-3 kali jer ada.. itu pun blm tentu ada yang jual...

sejuk.. makan pulak kat ofis yang beraircond.. memang ohseemm.. la..
kalau minum time panas-panas memang syok giler la mcm tu kan...

ok.. that's all...



Page : https://www.facebook.com/AthiyyahHannani
No. Hp: 013-4215713 (sms/whatsapp) - 013-8213930 (sms/call)
Emel: shafiedah_n@yahoo.com
COD: Putrajaya, Bangi, Sepang, Nilai, Banting
Pos: Ke seluruh Malaysia dan luar negara

No comments:

Post a Comment

meh la kongsi pendapat korang kat sini...