Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Thursday, February 21, 2013

Shaklee merubah cara pemakananku

Assalamualaikum...

Dah nakan tengahari?... biasa kat ofis ni kul 12 dah ada makcik tolak troli kat bahagian ktorg ni... semenjak cafe parcel d ni di pindahkan ke blok d8... jauh sgt nak g sana.. umie pulak, semenjak tu x pernah langsung jejak kaki ke kafe tu...

Sejak akhir2 ni umie umie amalkan diet shaklee.. umie makan omega dan esp...jadi makannya kurang... walaupun badan xla nampak sgt turunnya tp syukur alhamdulillah badan rasa ringan dan perut pun dah kempis ckit...

Dan 1 lagi perkembangan umie... sblm ni x suka dan x reti nak makan sayur... so skrg xlagi...kot2 la umie ambik produk GLA shaklee tu wat umie ni nak makan sayur.. sb GLA ni untuk betulkan hormon... hehehe.. (ada kaitan ker ngan GLA)...hehehe... so I'm happy sesangat...





posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

meh la kongsi pendapat korang kat sini...