Follower

Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Friday, January 18, 2013

Ubat Batuk




Assalamualaikum...

almost 3 minggu aku batuk-batuk..
dan second time aku g klinik dan 2 kali pergi klinik tu la doc bagi ubat yang berlainan...

2nd time g tu...doc bukan saja bagi ubat cecair utk batuk tp pil batuk pun ada...
ni 1st time umie dapat pil batuk...



hopefully kebah la batuk ni nanti..mcm2 ubat batuk dan petua dah umie telan...still gitu gak...
sampaikan ubat cecair abtuk ni umie dah habiskan sebotol..inikan pulak mr. hubby nak beli ubat batuk dan umie xnak dah telan ubat batuk ni..walaupun org kata bykkan minum air tp berbotol-botol dah umie minum sehari...makanan berminyak dan ais pun umie elakkan gak...

ermm...doakanlah batuk ni reda lepas ni....

No comments:

Post a Comment

meh la kongsi pendapat korang kat sini...