Follower

Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Saturday, January 26, 2013

Kain-kain

Assalamualaikum...

Petang sabtu dengan cuaca yg sangat panas..kesian hubby aku wat kerja sorang2 kat luar..nak betulkan tpt tadah hujan tu sb katanya nak simen kat garaj depan rumah sb takut hujan menitik atas tu... apa-apa la mesti hubby...yg penting siap..jimat dan xperlu nak upak org nak wat..hihi

Ok..ok...berbalik kepada tajuk...
Kain dr tahun lepas umie dah beli tp br potong hari ni. Itu pun ada lagi yg x potong sb xlarat dah nak berdiri lama...nak wat kerja duduk karang susah lak nak berdiri...ni pun tgh sakit tumit ni...




Hari ni sempat potong 4 helai jer...3 jubah dan 1 baju kurung biasa... baju kurung?? Haaa..baju kurung... ni lah baju kurung pertama umie wat dan start dr thn 2010 umie x pakai baju kurung yang berpesak tu...umie pernah pakai baju kurung moden.. baju kurung ni time mula belajar menjahit dulu memang baju kurung umie buat tp setelah pakai baju jubah..jubah jerla umie jahit. Dan umie wat baju jubah banyak sb nak wat persediaan...manalah tau..ada rezeki nak g wat umrah tahun ni ker...so..xyah la risau pasal baju jubah dah...insyaAllah.. oklah..nak sambung jahit tepi la... insyaAllah, nanti umie sambung update lepas baju siap k..

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

meh la kongsi pendapat korang kat sini...