Follower

Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Tuesday, October 30, 2012

Lobster

Assalamualaikum...

lama dah blog x berupdate...
baru-baru ni umie balik Sarawak lagi.. sambut Aidil Adha di Sarawak...
dan time tu gak la sana makan byk seafood...
sungguh sedap dan byk...
boleh makan aper jer dengan sukahati tanpa perlu bayar sb mak belanja..hehehe..


Lobster ni dijual ikut saiz diantara RM20-40 sekilo...
 
so inilah hasilnya setelah di masak...
boleh masak apa saja..
yang umie masak ni lobster masak kicap dan lobster tumis cina...
kari pun boleh..memang sedap..isi manis..
rasa nak makan lagi tetapi memandangkan kat sini mahal dan susah nak dapat..so..telan air liur jer la..ehehehhee

No comments:

Post a Comment

meh la kongsi pendapat korang kat sini...