Follower

Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Wednesday, October 31, 2012

PIPUS a.k.a Otak-Otak Sarawak




Assalamualaikum...

Blog umie ni dah mcm blog jalan-jalan cari makan..
mana taknya..asyik makanan jer nak di post kat sini..gitu gak ngan FB umie pun sama..
sampaikan pakcik umie pun tegur asyik post makanan jer..

maaflah kepada yang mengidap tu yer...bukan sengaja tp sekadar nak berkongsi..kalau susah nak dapat makanan tu kat sini(semenanjung)..pg lah Sarawak..mesti ada benda baru dan makanan baru yang boleh di cuba...hihii

 
 ok..ni adalah PIPUS..atau dipanggil sebagai otak-otak
PIPUS ni dari isi ikan pari dan juga hati ikan pari..so..sb tulah baunya agak hangir dan mungkin sesetengah orang xleh nak makan sb baunya yang hangir..biasanya PIPUS ni di makan bersama SAGU

ni adalah sagu... kredit tu Kancil Tak Cerdik sb umie culik gambar ni..hehhee..

so selamat menjamu mata jer lah yer..hehhehe




1 comment:

  1. I enjoy reading through a post that can make people
    think. Also, thank you for allowing me to comment!
    Have a look at my web blog ... 3 credit scores only

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...