Follower

Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Tuesday, July 17, 2012

::durian::

Assalamualaikum....

dah setahun lebih umie tinggalkan rumah quarters di Presint 14, Putrajaya..sejak pindah ni..jarang dah nak jejak kaki kat sana..tp yg penting mr. hubby kalau setiap Jumaat di akan singgah rumah tu sblm g solat jumaat..

Jumaat lepas...singgah situ...
then mr. hubby belikan durian kat Presint 2
sedap giler....x rugi beli... 1kg=rm7.00
2 biji ni rm29.00
berbaloi sb isinya byk...




umie suka durian kampung...
kalau duria kacuk ni kureng ckit...
walaupun durian kampung ni isinya x la byk...tp sedap....
kalau di Sarawak time ni rasanya blm lagi musim buah durian kot...

bekalan tompoyak umie pun baru habis sabtu hari tu...
memandangkan nak puasa ni...rasanya xnak makan tempoyak lagilah..sb puasa ni rasanya nak betul2 kurangkan berat badan...

so u all..meh la kita g makan durian sblm puasa ni.....hehhehehe


No comments:

Post a Comment

meh la kongsi pendapat korang kat sini...