Follower

Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Tuesday, July 24, 2012

Rainbow Kek @ Kek Pelangi

Assalamualaikum....

ni cerita 16 Julai 2012
baru nak wat n3 ni..

hari tu umie wat kek..
1st time wat kek guna frosting cream ni..

so inilah hasilnya...
walaupun xcantik..tp sedap tu yang penting...
hhehehe


nama jerrainbow tp warna x cukup 7..hehehe..yang ada 5 warna jer...

ok..umie xnak la cerita panjang2..so..kalau nak tau resepinya klik sini...

3 comments:

  1. oh my english....saya sangat kagum dengan orang yang pandai masak....saya masih merangkak2 mencuba masak.....:(

    ReplyDelete
  2. @liea_H@shim

    ermmm..sy kalau lauk x brapa sgt nak memasak tp kalau try resepi kek atau muffin tu suka..hehhe

    ReplyDelete
  3. saya kuih muih minat la...kek & biskut memang siput sikit kak....x minat sebab macam susah....dulu2 jual kuih tolong mak so retila buat sikit2 tapi banyak dah lupa....:)....

    tang lauk2 tu sy bantai je....ikut sedap ati sndiri...tu yg tgh test bulan2 puasa ni menjadi ke tak....:)

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...