Follower

Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Friday, July 13, 2012

Baju kurung moden cik antinah balqis....

Assalamulaikum....

ni tempahan kedua umie dapat lepas berani nak wat tempahan baju jubah hari tu...

ni opismate umie yang minta tlg watkan baju dia..katanya xda org nak watkan dah sb tempahan dah tutup...

so..umie ambik peluang ni nak wat baju ni...
actually umie pernah wat 1 baju kurung moden untuk umie sendiri..dan kali kedua umie wat kurung moden...tawakal jerla..lagipun dia pun percaya ngan umie..so, umie jahitkan untuk dia...kain ni pulak bakal mak mertua yang bagi kain ni...

umie ni nak kata jahit kemas x jugak...just nice jerla..x la teruk sgt sb majoriti baju umie, jubah dan blouse umie wat sendiri jer...kalau setakat baju sendiri tu boleh la nak taram..kalau kain org ni..nak kena fikir byk kali sblm nak gunting..xpasal2 nanti nak kena kutuk sb jahit x cantik..hehheheh

so..u all...kalau ada minat dan peluang nak menjahit tu..kembangkanlah kepakaran tu..kalau nak tau kemampuan diri sendiri tu, try la ambik upah menjahit baju org lain..dari situ, org akan komen kita ni jahit elok atau x elok..kalau jahit x elok tu boleh perbaiki..hehhee...ok.. tu jerla..



No comments:

Post a Comment

meh la kongsi pendapat korang kat sini...