Follower

Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Monday, February 06, 2012

1st Trial wat Pau Ayam..

Assalamualaikum....

tengah mlm macm ni nak post makanan...saper lapar..sila dtg rumah umie...hehhehe....
xdalah..gurau jer...

dah lama teringin nak wat pau...baru mlm ni tercapai gak akhirnya...
mlm ni tadi umie x makan nasi..so..plan suami nak ajak g makan kat luar tp disebabkan umie dah wat inti pau..so cancel jer la..

ni 1st time umie wat pau guna tepung blue key...
before ni pernah gak wat..tp guna tepung gandum tp x licin sgt mcm dalam gambar ni...
mr. hubby kata sedap cuma intinya kurang masin ckit la..tp sedap...
ada 8 biji semuanya...tinggal lagi 3 biji..boleh simpan utk sarapan esok pagi....



so inilah rupa pau yang umie wat tu...
resepinya umie cilok dan tanya kawan2 fb umie yang pernah buat sblm ni...hihihi....



No comments:

Post a Comment

meh la kongsi pendapat korang kat sini...