Follower

Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Wednesday, June 17, 2009

Daim @Daia

Petang ni baru ada mood nak wat n3 lagi..hehehe..umie ada 1 cerita klakar la hari ni..ni semua cerita pasal coklat la..dialog nya begini..ni percakapan antara ktorg 1 unit...

umie: saper yang habiskan coklat ni..tinggal coklat kisses putih je ni...
shidah: saya kak umie...shidah yang ambikkan coklat daia tu...(dengan muka tercengang umie, gaya, kak ain dan zue masing-masing terpandangan satu sama lain...)
umie: DAIA???? (ada ke coklat daia???)

ktorg ramai-ramai gelakkan dia..rupa-rupanya bukan coklat daia tp sebenarnya DAIM..tp dia tersalah sebut..DAIA...(ingat serbuk pencuci ker???..hehehe)



nota kaki: confident tu penting walaupun tersalah sebut..hehehehe







Image Hosted by ImageShack.us

4 comments:

  1. umie...ni fav anak2 akak ni tau. akak pun suka gakk. karamel dia tu yg sedap sgt kan.

    ReplyDelete
  2. **kak ain
    umie pun suka gak kak..hehe

    ReplyDelete
  3. sedap2...hari2 kenyang mkn coklat umie n sendukz..

    ReplyDelete
  4. daim tok mun di labuan murah ada jak.

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...