Follower

Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Monday, January 09, 2012

Sana sini semua bercerita...

Assalamualakum...

minggu ke 2 dalam tahun 2012...
sungguh menakjubkan..rasa..mcm tahun ni ada kelainan dari tahun lepas...tp x begitu sure sebenarnya..xper-xper,,ada masa lagi nak mengkaji..

hari ni 9.01.2011...
sana sini situ sinun..semua org bercerita..
dah pada hari ni umie boleh pulak rasa nak bukak news...
utk pengetahuan u all..kalau di kira dengan jari..dalam 10 jari tgn umie ni..xkan habis kalau nak kira umie ni baca newspaper...

sy pembaca news yang limited...
entah la...mcm x minat lak nak baca..kalau berita tu tengok la..
nak kata umie ni x suka membaca...umie suka baca...bukan baca berita yer..hehhehe..umie suka dengar berita..hehhe..kalau dibandingkan dengan mr. hubby...semua news online dia baca...kalau dia buka jer internet..baca news...

yang paling menarik perhatian umie nak baca news hari ni adalah pasal kes Datuk Seri Anwar Ibrahim tu...memang liputan meluas...
umie xnak la komen byk2 sb memandang kita ni x tengok apa yang berlaku sebenarnya...so..diam-diam jer la..kang terlepas ckp dah jadi fitnah lak nanti..dah jadi dosa besar...bak kata mr. hubby...dengar jerla keputusannya..so..xyah nak mengulas panjang-panjang...

actually..umie xla mengikuti sgt pasal kes ni..sb nak kata xnak ambik tahu pun yer jugak...nanti..karang terlebih ambik tahu kang jadi menokok tambah cerita pulak...

so...itu jerlah umie nak celoteh hari ni yer...
terima kasih kerana sudi membaca...

sekian....



No comments:

Post a Comment

meh la kongsi pendapat korang kat sini...