Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Sunday, January 29, 2012

Murtabak Maggi

Assalamualaikm....

Blog ni mcm dah jadi blog nak tunjuk makanan jer kan...dah xda benda lain nak dicerita..hehehe..
xper..u all cuci mata dan layan jer la yer

petang ni tadi...umie x tido wal hujan..astro lak x leh nak on sb tau jerla time hujan..nak tgk pun xleh...so..perut pun sejuk..nata diisi..rumah umie bekalan dah habis dlm freezer..ingat nak g beli brg hari ni tp x jadi...so..hubby layan tido la jawabnya.

kat dapur hanya ada maggi dan telur..so..apa lagi..nerai wat murtabak maggi jer sb lama dah x makan kan...so..u all..layaaaannn......



so..inilah hasilnya jemput makan....



No comments:

Post a Comment

meh la kongsi pendapat korang kat sini...