Follower

Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Monday, June 13, 2011

serabut jer....mcm-mcm je nak kena fikir...

Assalamualaikum....

Dah seminggu umie x update blog...
sunyi jer blog umie..
org pun x ramai masuk sb x berupdate...

byk benda nak update kat sini dan byk pekara wat kepala umie ni jadi pusing-pusing...
setiap hujung minggu asyik keluar jer..
bawa mak umie g jalan-jalan dan sabtu ni mak nak balik Sarawak dah...oo..tidakkkk....
sunyi la rumah lepas ni...

sepanjang mak ada kat rumah..seronok sgt..
tiap2 hari mak masak..dan tiap2 hari makan dari air tangan mak...
kalu balik kerja..mak sanggup tunggu umie dan mr. hubby balik sb nak makan sama-sama..
dia kata...dah la makan tengahari makan berdua jer ngan makcik..xkanlah makan mlm pun berdua gak..hehhe...sedih nyer teringat semua ni...

dah teringatkan mak umie nak balik sabtu ni...start dari beli tiket kapal terbang minggu lepas air mata dah bertakung dah...x sanggup jer rasa nak antar mak balik...
naper la sejak akhir2 ni terlebih emosi pulak...kejap jer boleh nangis..murah sgt dah airmata ni...
tengah karang ni pun dah nangis dah...

umie tengok anak org pun umie nangis...
terfikir sejenak...bila la nak ada anak sendiri...
rasa mcm x sabar jer nak didik anak sendiri..
tp sekarang just menumpang kasih sayang anak orang jer...
bukannya x bersyukur dengan apa yang ada sekarang...
alhamdulillah...rezeki dari Tuhan itu ada..
cepat atau lambat jer...

ermmm...x boleh jadi..air mata ni laju jer nak jatuh...stop dulu la setakat ni yer..nanti apa-apa hal umie update aktiviti hujung minggu umie, hubby, mak n makcik k....



No comments:

Post a Comment

meh la kongsi pendapat korang kat sini...