Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Friday, June 03, 2011

Pizza entah ke berapa kali dah....

Assalamualaikum....

salam jumaat u all..
semoga kita semua dirahmati dan dimurahkan rezeki...amin....

hari ni umie wat sedekah ckit kat ofis dan..
baru teringat yang hari ni 1 Rejab...2 bulan lagi dah nak puasa...
dah qada' puasa blm...kalau bleum tu...meh la kita sama-sama berpuasa...

hari ni umie bawa pizza lagi..
kali yang keberapa kali umie pun xtau...
dah byk kali gak bawa...tp hari ni bawa byk ckit sb almost 1 kg tepung umie uli untuk wat doh pizza ni...topping pun umie guna 2 bungkus ayam kisar ramly tu...



kali ni dibahagikan kepada 2 bahagian..2 bahagian utk cawangan hubby yang ada wat bacaan yaasin stp jumaat dan yang 1 bahagian lagi untuk cawangan umie..
actually..boss umie yang terngiau-ngiau nak makan pizza ni..dah alang2 nak wat..wat byk ckit..
alhamdulillah...nasib baik pizzanya menjadi...syukur alhamdulillah...

so...u all..kalau terliur tu..g la tengahari ni ke Pizza Hut yang terdekat k...hhehehe
selamat menjamu mata....




4 comments:

  1. alah.. pizza tu tak sama cam umik buat.. hehehe

    ReplyDelete
  2. @MRS. K

    hehhehe...pizza hut tu mahal sb brand nyer..hehe

    ReplyDelete
  3. sik berasa nak raya..posa blom berganti

    ReplyDelete
  4. owh demmit!! sgt terliur hokey..sila rajin mai hantaq kat intan mont kiara puhleeaseee..hehe

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...