Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Thursday, June 23, 2011

IKEA lagi....

Assalamualaikum....

Alhamdulillah...
sblm mak umie balik ke Sarawak..sempat lagi umie bawa dia jalan-jalan ke IKEA...


see..memang kat IKEA kan..hehehhe



sampai jer IKEA terus makan...
dah byk makanan umie soh mak umie try...makanan indonesia, makanan org putih, makanan arab pun dah..makanan org Thai pun dah..hehehe..puas hati tgk mak makan...



hehehe..sempat lagi landing..mcm best jer kerusi ni..hhehe


ni pulak try peluk bantal then terus mr. hubby snap gambar..hehehe

seronoknye kalau mak ada kat sini...skrg rumah umie dah sunyi...tinggal umie dan m. hubby jer kat rumah skrg ni...


3 comments:

  1. Waaa.. kedai feveret tu! Sini nak ke Ikea, 5 jam! :(

    ReplyDelete
  2. jauh mak kitak berjalan..bait sik kepak kaki nya bejalan dalam ya. banyak nok ditanggar

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...