Follower

Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Tuesday, May 03, 2011

Rezeki hari Jumaat...

Assalamualaikum...

alhamdulillah..hari ni dah kerja balik..hari selasa...
tp umie nak cerita pasal cerita hari Jumaat lepas...

makan tengahari..makan laksa ni jer...
laksa ni ditaja oleh kak mazida...
dia buat byk..boleh bagi makan 1 bahagian..murah rezeki dia..
tanya dia..buat laksa sempena apa? dia kata saja nak buat...tp sabtu tu pulak birthday dia..
happy belated birthday kak da..semoga dimurahkan rezeki...pjg umur..bahagia dunia dan akhirat..amin...



yummy...kaw-kaw kuahnyer..sedap sungguh...
dia memang pandai masak...
lepas tengok n3 ni..jgn pulak ad ayang g beli laksa ni lak utk sarapan pagi atau makan tengahari nanti..kalu ada yang g beli tu..nanti maklum kat umie yer..hehheh...




3 comments:

  1. tengok kuah pon dah tau sedap! hikhik...

    kay antu laksa.. tapi ari tu pas beranak hadif czer, tak makan laksa setahun!!

    ReplyDelete
  2. @MRS. K

    wah..setahun tu xmakan laksa..umie pernah x makan betik lebih 10thn sb berubat...tp skrg dah makan balik dah..hehe

    ReplyDelete
  3. "akak pun dok berkira2 nak buat laksa..sbb ada ikn sardin byk kt dlm peti ais tu...nampak sedap laksa kamu tu pekat kuah dia...pandai org yg buat dia kan.."

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...