Follower

Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Tuesday, June 21, 2011

PUSRATU bukan PUSPANITA

Assalamualaikum....

tiap-tiap pagi sampai ofis..umie biasa buka radia IKIM...
on jer kereta memang akan buka radio IKIM sb mr. hubby suka dengar kisah-kisah zaman nabi dulu...sb kisahnya bersambung-sambung...

so..sblm umie wat n3 ni umie ada dengar iklan mengenai pusat rawatan ni..
pusat rawatan ni x menggunakan ubat langsung pun..
jenis-jenis penyakit yang boleh diubati adalah seperti:

cth : slip disc/saraf tersepit, scoliosis/tulang belakang bengkok, kebas-kebas kaki/tangan, bengkak kaki/tangan, kekakuan anggota badan, resdung/sinus, alergi/kegatalan kulit, tonsel, polip, epilepsi/sawan, asma/lelah, pernafasan, terseliuh, penumbuhan otot/badan tidak seimbang, tekanan darah tinggi/rendah, kencing manis/diabetis, buang air kecil tidak lawas/kerap, buang air besar tidak lawas/kerap, buasir dll... (diagnosis dahulu)





so kalau nak tau lebih lanjut...click jer kat banner kat atas tu ye...
sekadar berkongsi....mana tau ada sesiapa yang nak g berubat....
semoga Allah swt menyembuhkan penyakit kita semua...amin....





2 comments:

  1. tak penah dengar..jakunnyer...hehe

    ReplyDelete
  2. macam darulsyifa ka tok? kamek sik pernah dgr radio IKIM

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...