Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Wednesday, May 25, 2011

Pizza Hut Cyberjaya

Assalamualaikum....

Jumaat lepas...g MACA..hantar borang utk HLP..ada beberpa pegawai yang apply..
urgent..kenalah hantar sendiri sb tarikh tutup nyer Isnin depan..

So, umie dan pn Faridah ke MACA...driver lak xda..so minta tolong Mohan utk drive kereta ke sana..dia pun 1st time ke sana..puan lak berpuluh tahun dah x g Jalan Duta..umie lak dah 2 thn x ke sana..berpandukan kepada GPS hp..alhamdulillah sampai gak..umie cuma lupa-lupa ingat..tp memang tau tempatnya bersebelahan dengan Stadium Hoki..hehehe

balik dari MACA..terus ke Cyberjaya utk makan tengahari...
ingat nak makan ayam penyet...tp keciwa...makan jerlah kat pizza hut..
makan pizza pun kenyang gak...

so..inilah puan Faridah yang umie maksudkan tu..ni KU(ketua unit) umie...baik sgt...



so..inilah menu lunch utk tengahari tu...
dalam seminggu 2 kali umie makan pizza...mana tak la berat naik mencanak-canak ni..xtau dah nak kuruskan mcm mana...atleast...hati senang....hihihihi



No comments:

Post a Comment

meh la kongsi pendapat korang kat sini...