Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Tuesday, May 24, 2011

Durian Bukit Unggul

Assalamualaikum...

durian..durian...durian...
walaupun musim durian dah habis..tp durian still ada lagi...
memang cun la mak umie ada kat sini..boleh la bawa dia g makan durian...

minggu lepas...wesak day...
umie bawa dia g makan kat Bukit Unggul ikut jalan belakang ke kajang/ukm tu...
g makan durian kat situ..memang sedap giler..sedap2 pun 10 ulas jer umie boleh makan...hehhe
isi dia memang tebal..ni durian udang merah kata penjual tu..1 kg=rm15.00
kitaorg ambik 5 biji..yang sempat makan 4 biji jer..1 biji lagi bawa balik rumah..hehhee..kenyang..mak umie makan 5 ulas jer..xleh byk2..sebab dia ada kencing manis dan darah tinggi..kena la kontrol..xboleh nak taram sekaligus...

terliur tak???? hehehhee....

No comments:

Post a Comment

meh la kongsi pendapat korang kat sini...