Follow Us @umie.sapidah

Tuesday, May 24, 2011

Durian Bukit Unggul

Assalamualaikum...

durian..durian...durian...
walaupun musim durian dah habis..tp durian still ada lagi...
memang cun la mak umie ada kat sini..boleh la bawa dia g makan durian...

minggu lepas...wesak day...
umie bawa dia g makan kat Bukit Unggul ikut jalan belakang ke kajang/ukm tu...
g makan durian kat situ..memang sedap giler..sedap2 pun 10 ulas jer umie boleh makan...hehhe
isi dia memang tebal..ni durian udang merah kata penjual tu..1 kg=rm15.00
kitaorg ambik 5 biji..yang sempat makan 4 biji jer..1 biji lagi bawa balik rumah..hehhee..kenyang..mak umie makan 5 ulas jer..xleh byk2..sebab dia ada kencing manis dan darah tinggi..kena la kontrol..xboleh nak taram sekaligus...

terliur tak???? hehehhee....

No comments:

Post a Comment

meh la kongsi pendapat korang kat sini...