Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Friday, May 20, 2011

Muffin Nona

Assalamualaikum....

saper suka makan muffin sila angkat kening...bollleeehhhh? hehehhe...

actually...
minggu lepas wat muffin....
ada bawa gak 2 bekas ke ofis...satu bekas utk mr. hubby dan 1 lagi untuk umie sendiri...



1st time guna tepung muffin dalam kotak ni..biasanyer umie jarang guna yang segera..kalau nak bancuh adunan tu mesti sukat dulu..ni..main taram jer..sukatan lak dalam gram..air pun nak sukat guna gram..mcm mana tu???
nasib baik menjadi..main anggar jer la...secukup rasa..hahaha




ni yang dah siap dibancuh...telah filling blueberry....



masuk oven dalam 18-20 minit
belakang kotak tu ada cara2 nak masaknyer yer...



ni yang dah siap..kalu x letak blueberry tu rasa tawar jer..nasib baik letak..sedap ckit..hehhe
jemput makan..tp dah habis dah..ni cerita basi minggu lepas punya sb dah seminggu blog x berupdatekan..selamat menjamu mata yer..hehehe


2 comments:

  1. todapnye.. nom nom nom. mintakkkkkkkk.sila post...hihihi

    ReplyDelete
  2. alu berkulat muffin ya kelak ki..heheh

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...