Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Saturday, April 23, 2011

Bengang nyer...

Assalamualaikum...

hai u all..selamat petang sabtu...
mesti u all syok tengok tv skrg ni kan...
aduuhhh...sakit hati ni..
internet pun slow ni...astro pun x leh nak tengok...
b4 ni kat quarters xpernah pakai piring..skrgni pakai piring tu x reti nak buat lak ni..
dah siap gantung tp xda signal la pulak...
mcm mana nak buat ni...

dah la malam ni ada konset AF...nak tengok..nak tengok...
help...help..help...






4 comments:

  1. sik nangga af pun sik rugi umie..boring ada jak af9 tok. dah la hazama diserap balit. astro tok penipu nar juak..hazama sik pergi audition pun tuk af9

    ReplyDelete
  2. duk kuartes memang cmtu kak..dulu umah au sampai seminggu takda astro sebab pakai centrelize..tapi tengok AF?? baik tak yah tengok la..xbesss..hehe

    ReplyDelete
  3. @mummysyafie

    yalah tek..x menonjol pun sapa nak jadi juara..

    ReplyDelete
  4. @Ayuraza

    kalu kat kuarters dulu..xpernah jadi...ni baru nak pasang balik kat rumah baru..

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...