Follower

Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Wednesday, December 08, 2010

Pelik ker atau Pelik Betul???

Assalamualaikum....
petang-petang gini..ada gak rasa nak wat n3..
entah la..saat-saat nak balik tadi ada pulak makhluk Allah wat kecoh..padahal perkara kecil...
1st time berurusan dengan dia..sebelum ni xpernah lagi..

lepas ni serik aa.. entah la umie pun xfhm la ngan org mcm tu..x boleh ker ckp elok-elok..
budi bahasa budaya kita...mana letaknya slogan ni pada diri dia??? umie pun memperingatkan diri umie gak...nasib baik la..sekarang ni umie boleh tahan sabar lagi kalu org kutuk ker..mengata ker...lantak dia lah nak ckp apa..tu urusan dia ngan Tuhan....

nasib baiklah umie ada mr. hubby nak dengar luahan umie dan sanggup mendengar je apa yang umie nak ckp...Thanks mr. hubby...

ok, tu jerlah umie nak ckp..sb dah lega luahkan pada mr. hubby tadi...
now..boleh senyum balik.... :)



6 comments:

  1. emmm..sian kak umi..
    wat tak tahu je..kepoh je ader org mcm ni..
    org pn ngah tertekan ngan org giler mcm2 ni..haha
    ignore je..lik umah masak sedap2 jemput org mkn...muahahahha

    ReplyDelete
  2. emmm..
    sian kak umi..wat tak tahu je kak..ayu pun ngah pening layan org giler cm ni haa..sudahnyer ignore aje..
    balik umah masak sedap2 ajak ayu mkn same ek..muahahha

    ReplyDelete
  3. @Ayuraza

    tengah sabar jer ni ayu..kalu xtadi dah meletup kat ofis..hahah...masak? kak umie x terer masak..hehhehe

    ReplyDelete
  4. yalah mek pun heran ngan org sekda budi bahasa giya koh.. sik berakal kali.. saba jak kak umie.. ada ubi ada batas bah. ceaa bukak pantun sekolah dolok marek.. haha..

    ReplyDelete
  5. @mrs. daydeck

    heheh..dapat kmk imagine mcm ney gaya ktk madah kedak ya t..hahha

    ReplyDelete
  6. aiyokk..saya diantara orang yang terlupa berbudi bahasa, main hentam kromo je. eceehh..tapi sudah semesti nya saya bukan orang itu kan.

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...