Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Tuesday, September 07, 2010

Duit Raya oh Duit Raya....

assalamualaikum....
mood raya xdatang lagi..tp mood cuti yang mengatasi semuanya...
walaupun mood raya x dtg..baju raya dah diap..kek lapis pun dah siap....
duit raya pun dah tukar gak..hehhe...
entahla..thn nikan raya rumah mr. hubby...rasa nak balik kampung sendiri tu mengatasi semuanya...

x sabar nak tunggu raya ke 5 sb nak balik sarawak..yaaa...hoooooo......
thn ni raya ...1st time rumah MIL....
xpernah lagi sepanjang hidup selama 28thn ni..then sebulan lagi umur nak masuk 29 thn..xpernah beraya kat tempat lain..dan inilah kali pertamanya....entah mcm manala perasaannya nanti...
umie dah bagi warning kat mr. hubby jgn nak provok² lagu raya kat umie...
wat nada sedih pagi raya..nanti banjir Kampung Tongkang Pechah tu then terus naik tongkang tu balik Sarawak..hahha



ok..xmau la cerita sedih² ni..meh kt cerita pasal duit raya lak...
u all dah tukar duit raya blm..? umie tukar dah 2 minggu lepas tp dapat duitnya seminggu lepas tu...thn ni umie dan mr. hubby tukar duit biasa jer..mcm thn sblm ni gak...Rm750.00...ni duit raya utk anak saudara dan makcik pakcik...diorg pun kena bagi gak..walaupun diorg ada kerja tetap...kena kenang jasa diorg bagi duit belanja time blajar dulu...

dulu...time sebelum kawin..walaupun dah bekerja..still ada gak org bagi duit raya...dah kawin pun ada gak bagi..org tu adalah mr. hubby..dia bagi duit raya utk umie..sblm raya bagi duit belanja shopping..nanti pagi raya boleh minta duit raya lagi x mr. hubby...umie tau..dia baca blog umie..boleh kan boleh kan sayang...hehehhe....

No comments:

Post a Comment

meh la kongsi pendapat korang kat sini...