Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Sunday, July 11, 2010

Bunga di Floria 2010

Bismillah....

Petang semalam x habis lagi tawaf Floria ni sb dah penat lagi pun hari dah hujan renyai..segeralah blah dari situ...ambik gambar pun sikit jer sb mr. hubby kata minggu depan nak g la...bunga yang sempat umie mabik ni jerlah....hehhehhe


ambik gambar bunga pun bukan tau namanya sb byk sgt..heheheh


bunga ni umie confirm tau..ni namanya orkid..hehehhe


ni pulak bunga x tau nama...hehhehe



ini pun umie x tau nama tp suka tengok..warna merah..bunga tasbih pun ada gak namanya tp umie x ambik pun gambarnya....


hehhehe...ni wajah puan punya blog wajib ada...comel jer bunga ni..bolat...hehhe
dan puan punya blog pun bolat gak..mr. hubby pun kata umie makin bolat...apa boleh buat...hati senang walaupun tengah susah hati...hehhehe...boleh.....

kalu sesiapa yang x pergi lagi tu...hari-hari boleh pergi...sehingga lah penutupnya pada
18 Julai 2010...




No comments:

Post a Comment

meh la kongsi pendapat korang kat sini...