Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Friday, June 25, 2010

Sedapnya Durian....

Bismillah....
dah 2 hari dah umie terasa nak makan durian u all....
kepingin sangat..mengidam bukan sb dah pregnant tp tekak ni rasa nak jamah durian jer..padahal, sblm ni umie xla kuat mana makan durian pun..dah la kat sini..duriannya sentiasa bermusim..lain dari kat sarawak pulak ikut musim..kat sini..hari-hari boleh makan durian..asal pulus ada jer kalu nak beli..hehhehe

petang semalam umie balik kerja singgah alamanda sb mr. hubby kata, kat situ ada durian..
apa lagi..ingatkan nak minta mr. hubby je yang masuk..last2..dua-dua masuk..ingatkan nak cucuk duit kat dinding maybank tp ramai lak org beratur...

kalu ikutkan umie malas nak ambik duit kat situ lagipun nak singgah Tupperware dan beli Herbalife..so kena jugak la keluarkan duit...hheheh


so..inilah dia durian yang umie beli tu..sedap..rasa nak beli lagi la petang ni kat pasar malam...hehhe..boleh??? kereta pun dah bau perfume durian dan mengalahkan bau perfume yang ada..hehhehe


2 comments:

  1. mami sumi suke sangat durian.. kalo pergi supermarket or pasar malam.. durian wajib dibeli..

    ReplyDelete
  2. beli la kat pasar..huhu durian kampung sgt sedap..iza dah 2 mngu asik beli durian kat pasar..haha,siap makan kat situ lag..hehehe

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...