Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Friday, June 11, 2010

Nak promote sikit boleh....

Bismillah....

sapa suka makan kek lapis dari Sarawak..tentu u all suka kan...
so..now..umie nak promote kek lapis ni..boleh disediakan bila2 masa dan boleh di dapati di Semenanjung exspecially sekitar Setiawangsa...

so kepada sesiapa yang serius nak order boleh la g ke laman web ni...


klik je pada gambar di atas ni utk tengok kek lapis yang ada...

dan boleh gak tengok kat facebooknya....Pesona Kek Lapis

Sempena dengan cuti sekolah ni..akak ni pun ada gak jual keknya di Muzium Negara
so..sambil kita berjalan bawa anak bercuti tu..boleh gak membeli belah kek..bukan setakat baju jer kita boleh beli belah...kek pun boleh tau utk souvenir....



2 comments:

  1. wah sedap tul kek sarawak....^-*

    ReplyDelete
  2. faye: apa tunggu lagi..meh la wat tempahan...hehe

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...