Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Thursday, June 10, 2010

Majlis Persandingan Juhaidah

Bismillah....


Pagi yang indah ni..umie nak cerita pasal n3 basi..hehhehe...xdalah...ni ha..Ahad lepas umie g KL untuk meraikan ofizmate umie dan dia ni satu cawangan ngan mr. hubby..so kena la pergi...
kalu ikutkan umie dan mr. hubby nak g Majilsnya di Perlis hari tu tp x dapat nak g sebab ada sebab yang xdapat di elakkan..lagi pun kawan umie dari Sarawak nak jalan-jalan ke Putrajaya..so mr. hubby decided g majlisnya di KL je la...

Majlis persandingan ini diadakan di...






Dewan Tan Sri Mahfoz Khalid
Kementerian Kerja Raya Malaysia

Kerana dah terlalu biasa mendengar paluan kompang, ada gamelan ker.....so diaorg order la pancaragam ni..apa entah nama ni...org scoth punya muzik ni..hehhe


So inilah pengantin yang umie maksudkan tu..husbandnya kerja sebagai Penolong Jurutera di JKR Putrajaya dan isterinya 1 ofis ngan umie sebagai Penolong Pengawai Sistem Maklumat...Juhaidah ni asalnya Perlis...dah jodohkan jumpa lak ngan org KL...



Ramai gak org yang datang hari tu...meja pun byk...


Sedap nyer umie tengok kek dia ni...hehhehe


Pelaminnya cantik...tema hari tu adalah maroon nak ke merah sikit warnanya..dah la mr. hubby pakai baju warna merah..mcm dari belah pengantin lelaki la pulak..hehhehe


Sebelum nak balik..kenalah bersalam dan bergambar ngan pengantin dulu..hehhehe



sempat lagi mr. hubby suruh umie posing depan pintu gerbang dia ni..hehhee

keluar je dari pintu dewan tu..ada lori aiskrim..aiskrim ni pulak free..kenalah ambik...hehhe
so setakat ut je lah mengenai majlis persandingan tu..lepas ni..kita lihat jelah sapa lak yang kawin lepas ni yer...hehhehe

adakah anda yang membaca n3 ini akan sampai serunya?


4 comments:

  1. Wow... sempoi la... iringan muzik scottish...

    ReplyDelete
  2. uish... prepare aiskerim MINGO MINGO untuk tetamu... good idea....

    ReplyDelete
  3. kisahremaja: so lepas ni..boleh wat majlis then aiskrim utk tetamu lak..hehhe

    ReplyDelete
  4. hazman: hehhee..sempoi jer kan..lain dari yang lain..

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...