Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Wednesday, June 09, 2010

aaddddoooooohhhhhhhh...itu mengeluh...

Bismillah.....

ermmm...x tau nak taip apa kat blog hari ni....

u all selalu x mengeluh??..mesti ada kan...
mcm umie, mr. hubby selalu tegur....jgn mengeluh..padahal..umie kdg sebut aaaddoh...je pun dia x kasi..dia suruh sebut alhamdulillah...

kalu dia tengok post atau komen umie kat fb pun dia tegur..dia mesti suruh umie tukar balik post tu ke alhamdulillah..hehehe...
mcm klakar pun ada gak..tp itulah realiti...
tp setelah sebut alhamdulillah ni...kerja byk ker..org kutuk ker...semua kita akan rasa lega..walau kita sakit sekali pun...kalu u all tengok fb umie pun byk gak umie post alhamdulillah...
tp..kdg2 umie post je alhamdulillah..mesti ramai org ingat umie pregnant...apala....
tp alhamdulillah...tu mungkin doa kalian semua...asyik sebut umie mengandung..harap² mengandung gak la tu nanti....amin..alhamdulillah...

ok..tu jelah umie nak kongsikan pagi ni..nanti tengahari umie cerita benda lain lak k...





2 comments:

  1. Salam

    saya pun pernah kena bila tulis Alhamdulillah.. orang mesti ingat yang satu tu. Sebenarnya saya tulis sebab saya rasa tenang, jadi rasa perlu luahkan kesyukuran atas ketenangan. Terutama selepas selesai masalah. Hehe

    ReplyDelete
  2. kak irtiyah: tulah...sabar jer la kita ni...

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...