Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Thursday, March 04, 2010

♥ dah lama x buat n3 ni...♥

Bismillah...


nak minta maaf la..sesiapa yang mengandung ker..teringin nak makan ker..minta maaf byk² kalu wat u all terliuq nengok n3 ni nanti...hehehhe

berdosa gak kan kalu tunjuk makanan ni x ajak org makan kan...xper-xper...umie dah ajak dah..member dok depan, tepi dan dok hujung belah nu..umie dah ajak dah...
so u all jemput la makan yer....kalu x leh nak jamu tekak tu..jamula mata jer lah yer...hehhehe

hehehe,,,,dah lama umie x buat n3 pasal makanan ni kan..dulu..rajin jugala masak..mlm tadi umie xlarat sgt..lepas balik kerja, g mydin kejap..then pergi suatu tempat tu...(adalah tempatnya...lain n3 umie bagi tau k) ..isyak baru sampai rumah...solat then umie terus tertido....

kesian hubby umie masak...tp dia masak sedap tau..dia goreng kan ayam dan masak beras siam cap pisang emas..hari tu pesan kat member balik Kelantan beras cap arnab emas tp yang dia bawa balik bera cap pisang emas...hahhaa..jauh bena beza arnab dengan pisang..hahhaha..tp berasnya pun ok..peroi..kalu masak nasi lemak pun sodddaaaaaaapppppp...

u all tengahari ni tadi makan apa?? hari ni..umie teringin lak nak makan chicken chop...so..g kafe beli chicken chop...umie beli chicken chop mushroom..okla..tp x la sesodddaaappp yang pernah umie makan sblm ni...harganya RM7.00...then beli buah betik dan jambu batu....sodddaappp...

selamat menjamu selera dan menjamu mata yer kawan-kawan...hehehhee



3 comments:

  1. bestnya kat sprm..umie tau dak, cafe treasury la ni hampeh sgt2..

    ReplyDelete
  2. ye ke besss...
    mcm xbes je...da la jauh kedaung..hehe

    ReplyDelete
  3. eh jauh ek? tak dalam bangunan ke?

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...