Follower

Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Thursday, March 25, 2010

dah jadi nenek dah rupanya yer...

Bismillah...

sapa yang umie maksudkan dah jadi nenek ni??
hmm...sebenarnya umie memang dah jadi nenek pun..nenek saudara...sb apa..??

meh umie explain k...

kakak umie yang sulung ada 5 org anak..anak sulung dan anak keduanya dah kawin dan dah ada anak gak..so anak kakak umie ni adalah anak suadara umie...so diaorg panggil umie mak usu...

disebabkan kakak umie ni dah ada cucu 4 org..so..umie pun dah jadi nenek jugak la tp nenek saudara...so cucu kakak umie panggil umie ni nek usu....tp neneknya ni muda lagi..hehhe...

so...kat bawah ni la 3 org cucu saudara umie...kesemuanya ada 4 tp 1 lagi umie xda gambarnya...hehhehe



ni namanya Balqis Zulaikha binti Mohamad Shaharini...
ayahnya Balqis ni sebaya umie..maksudnya umur anak saudara umie ni 29 thn dan sama-sama bersekolah dari tadika sampai ke sekolah menengah dengan umie...hehhehe

ni pulak adik si Balqis..namanya Mohd Eiman Zafri bin Mohamad Shaharini...
dah namanya adik beradik..muka pun lebih kurang je kan..hehhehe

yang ni pulak anak kepada anak saudara umie yang kedua...anak saudara umie ni perempuan yang berumur 26 thn..dia pun ada anak gak dan ni anak keduanya...anak pertamanya pun lelaki gak berumur 7 thn...
yang dalam gambar ni namanya Mohd Asfar..ni bukan gegirl tau..tp boy..rambut je mcm perempuan...hahah...umur baru 3 tahun...tp mulutnya...badan je kecik tp mulut mcm bertih jagung..xpandai nak diam..kalu jerit..mahunya sakit telinga...

u all perasan x..muka diaorg ni mcm muka cina..hahhaha....ramai gak org katala..bukan umie kata tau..org melanau ni mukanya mcm cina..ye ker? naper muka umie x pun...hehehe..u all nilai la sendiri yer....


No comments:

Post a Comment

meh la kongsi pendapat korang kat sini...