Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Sunday, January 31, 2010

n3 wat u all terliur....hhehehhe

Bismillah....


u all tau x...dah lama umie teringin nak makan nii...rasanya dah 3 thn kot..sejak umie pindah ke putrajaya ni...kalu nak makan pun, kena g balik sarawak je boleh nak makan....tau x apa yang umie maksudkan??? meh kita tengok.....

nila yang umie maksudkan tadi....namanya mee kolok...bezanya dengan mee lain adalah meenya..susah tau nak dapatkan mee jenis ni sb majoriti mee ni hanya dijual di sarawak je tp yang peliknya umie boleh lak jumpa mee ni di Putatan, Sabah...hehehhe..magik kan....


selain tu..mee ni pun jarang ada di semenanjung..iaitu mee jawa....kuahnya adalah menggunakan ubi keledek warna oren tu....sedap tau....
kalu u all nak tau terutama sekali org KK..next n3 umie akan ceritakan k.....


Image Hosted by ImageShack.us

3 comments:

  1. sedapnyer,
    nak rasa gak,
    kat mane ade ye?

    ReplyDelete
  2. cikgu isza: kalu kat semenanjung susah nak cari tp dengar kata ada 1 tempat iaitu kat kedai deja mos adala tp umie xtau kat mana..hehehhe

    nursarah: makan kat mana tu?

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...