Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Sunday, January 31, 2010

Boring....

Bismillah....


hai..u all...assalamualaikum....u all g mana hari ni...? umie dok rumah jer....mlm tadi lepas isyak dah tido then jaga kul 1 pagi then xleh nak tido sampai la kul 3.30 pagi beru leh nak tido..kalu umie dah jaga tengah malam...yg jadi mangsanya mr. hubby la..dia yang dok teman kan umie sampai la umie rasa mengantuk..thanks mr. hubby...syg mr. hubby tau....
hari ni tadi umie lak bgun lambat.....mr. hubby dah siap masak nasi lemak...sedap tau..pandai mr. hubby masak sambal nasi lemak..suke..suke...nanti abg wat lagi yer...hhehehhehe
time ni mr. hubby tengah tido..umie lak xtau nak wat per ni...
nanti la..nak pujuk mr hubby keluar jalan0jalan..ingat nak keluar g beli kain nak wat baju...tp ada 3 pasang lagi baju x jahit lagi ni...tengah relax ni..jap lagi nak kemas rumah..dan berFB pun dari pagi online jer....main game...so...tu jela utk hari ni..nanti umie update lagi yer..choaw chin chau...


Image Hosted by ImageShack.us

No comments:

Post a Comment

meh la kongsi pendapat korang kat sini...