Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Thursday, September 03, 2009

sedapnyer Agar-agar

Bismillah...

N3 ni pasal hari 31 Ogos ri tu...kan cuti so umie ambik peluang la nak merajinkan diri di dapur....ri sabtu umie ngan mr. hubby g beli barang kat yummie bakery kat bangi sb nak beli bahan kek dan plastik nak simpan kek sb umie nak siapkan tempahan kek tu...
nasib baik 1 je tahun ni..kalu byk, x larat la umie nak membuatnya...

umie ni suka makan agar-agar...gitu gak ngan mr. hubby..apa yang sedap pada umie, sedap la bagi dia...tp apa yang sedap abgi dia...tp x sedap abgi umie....hehehe...boleh gitu?? almaklum je la dia asal semenanjung...umie sarawakian so perbezaan dari segi makanan tu memanglah ada..so non mustahil la perkara ni boleh berlaku..that`s normal....hehhee...

hari Ahad ri tu umie wat agar-agar, so kalu nak tengok agar-agar yang umie wat....

click sini

p/s: sori yer u all sb terpaksa soh u all click situ sb umie nak asingkan blog makanan ngan aktiviti harian umie...so jgn mare...u all buka blog umie 1 lagi, u all dapat ilmu tau sb umie bagi resepi percuma dan disamping tu nak blajar gak dari u all...hahahhaha




Image Hosted by ImageShack.us

2 comments:

  1. Uish...Juling mata Na tengok semua agar-agar tu. Sangat-sangat la yummy!

    ReplyDelete
  2. Na, apalagi..meh la buat...hehehe...soooooddddaaapppp

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...