Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Tuesday, September 01, 2009

Kek Lapis Evergreen

Bismillah...

Hari ni 31 Ogos 2009...so umie ambik peluang ni nak watkan kek tempahan..tu pun 1 kek je umie buat hari ni sb tahun ni umie xnak ambik tempahan tp dah memandangkan pegawai umie dah pesan sblm raya lagi..umie terima je la..kalu org lain..umie dah ckp xwat tempahan tp memang umie xnak ambik pun....sori yer kepada kawan-kawan yang nak menempah tu...lain kali jer yer... so kalu sesiapa nak resepi tu..


meh click sini...




Image Hosted by ImageShack.us



No comments:

Post a Comment

meh la kongsi pendapat korang kat sini...